Kort verhaaltje voor het slapen gaan - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Pastoor - WaarBenJij.nu Kort verhaaltje voor het slapen gaan - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Pastoor - WaarBenJij.nu

Kort verhaaltje voor het slapen gaan

Door: ilsepastoor

Blijf op de hoogte en volg Ilse

05 Mei 2010 | Suriname, Paramaribo

Hoi hoi!
Zo het is al weer woensdag, zo lekker mijn bedje in! Hier alles nog steeds super, morgen laatste dag stage voor deze week. Nog even wat dingetjes regelen voor mijn visum etc. Stage is echt super, leer er echt ontzettend veel en krijg al wat meer contact met de mensen:)Even melden dat ik nieuwe foto's heb geplaatst en dat ik van het weekend (samen met Gerry en Marjolein (ook allebei fysio uit grun)) naar de schildpadden gaan kijken. Dus van het weekend geen bericht vanaf hier, daarna uiteraard de foto's. De luchten zijn hier trouwens fantastisch, mooi vast te leggen met mijn vaders camera, dus geniet ze!! Op zijn wealders, goeie leg!

  • 06 Mei 2010 - 08:44

    Lianne:

    En ? Lekker geslapen ? Jouw verhalen lijken helemaal niet op stage lopen hoor. Heeft meer weg van een ontzettend gave vakantie. Genietse ! Liefs van Marijke en Lianne

  • 06 Mei 2010 - 09:41

    Renske:

    Hooi!
    Ja ziet er goed uit die foto's! Ik ben erg benieuwd naar je schildpaddenavonturen. Onze vakantie was erg leuk (en lekker relaxt natuurlijk), echt supermooie natuur daar. Balen dat ik geen fototoestel mee had.. Ik zit nu van 9 tot 5 achter de computer, bachelorproject. Maar best leuk hoor. Trouwens, je hebt alleen foto's van landschappen, kan je ook een keer je kamer/een fysiek bewijs van je aanwezigheid ;) laten zien? Ik ben erg benieuwd hoe je daar zit :P kus

  • 06 Mei 2010 - 18:04

    Hilde:

    Nice pics Ilse! En ook zeker leuke verhalen om te volgen :D Het klinkt iig fantastisch om daar te zijn en stage te lopen. Geniet ervan!!

  • 06 Mei 2010 - 19:16

    Lidia:

    Dag krullebol, volgens mij zit je daar een partij te genieten, niet meer normaal. En wij hebben het toch koud.... Kacheltje aan, fleece deken voor de voeten en dromen bij jou mooie verhalen.
    Geniet van alles en we volgen je via deze digitale weg.
    Liefs uit het Tielse

  • 09 Mei 2010 - 11:28

    Chris:

    he lieverd,

    het is ontzettend leuk om je verhaaltjes te lezen. Ik kan me alle verbazing ontzettend voorstellen. Heb gisteren gezellig de hele familie op bezoek gehad en natuurlijk was je ook een beetje bij ons.
    als ik je verslagen lees krijg ik echt acuut zin om weer die kant op te gaan. Ik zou zeggen, blijf genieten en laat je lekker verrassen door alle nieuwe indrukken. Pas je ritme aan op het klimaat, maar dat zal vanzelf wel gebeuren, nietwaar.

    Lieve groetjes van je oompie.

  • 10 Mei 2010 - 09:18

    Martine:

    Hee Ilse!
    Heb net even je lange verhaal gelezen. Hoewel ik de helft al had gehoord vind ik het toch grappig hoe je er over schrijft. Roeien in Groningen was wel oke. Harde wind en regen, echt zoals het is in het noorden van het land. En ik ben het met Renske eens: meeer foto's van je huis!! Groetjes!

  • 11 Mei 2010 - 17:46

    Marije:

    mooie luchten!
    dat moet ik met eigen ogen zien!
    dingen zien die niet met de camera zijn vast te leggen!
    dikke kus.

  • 11 Mei 2010 - 20:42

    Willemieke:

    Heej!!
    Ik dacht ineens: Hoe zou Ilse het hebben op Suriname..Nou, ik lees het al, volgens mij is het daar geweldig..Ik had al heel erg veel zin in mijn eigen avontuur, nu nog veel meer!! :D
    Heel veel plezier nog, geniet er van!!
    Liefs Xx

  • 12 Mei 2010 - 16:35

    Claudius:

    Haa levensgenietster!

    Ik zeg,geniet ervan!!

    Veel groeten vanuit het veels te koude/natte kikkerlandje


  • 13 Mei 2010 - 20:00

    Linda:

    he ilse, hoe gaat ie daar, het is daar lekker warm he, al een beetje gewend, en koken gaat nog steeds goed, nienke gaat over 2 weken vertrekken, krijgt nu ook de kriebels, jij een lieve knuffel, en groetjes ook van maarten en nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 September 2010

Prisiri Fit Camp - Stukje Weelder

24 Augustus 2010

Brownsberg ~ Prisiri Fit Camp

13 Augustus 2010

Prisiri Fit Camp

08 Augustus 2010

De jungle tochten!

22 Juli 2010

3 maanden zijn al weer voorbij!
Ilse

Nu nog wonend in het Groningen, maar binnenkort het Surinaamse leven verkennen. Ik ga daar stage lopen en daarbij mijn scriptie schrijven over kinderen met obesitas. Ik hou van sporten, mooie natuur, gezelligheid en uitdagingen.

Actief sinds 27 Maart 2010
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 58013

Voorgaande reizen:

29 December 2017 - 15 Maart 2018

Singapore 29 dec - 1 jan 2018

17 April 2013 - 31 Mei 2014

Zwitserland

06 November 2011 - 06 November 2012

Suriname part II

16 April 2010 - 27 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: