En we gaan nog niet naar ... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse Pastoor - WaarBenJij.nu En we gaan nog niet naar ... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse Pastoor - WaarBenJij.nu

En we gaan nog niet naar ...

Door: ilsepastoor

Blijf op de hoogte en volg Ilse

19 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Mijn alle eerste reisverhaal, tatatada. Helaas niet vanaf de andere kant van de wereld, maar wel vanaf de toeristen bestemming Texel.;)
Een onbestemd gevoel (letterlijk en figuurlijk) is aanwezig. Mijn vlucht is geannuleerd (na 3 x een dag uitstel) en er moet een extra vlucht komen. Wanneer en hoelaat, dat weet nog niemand. Daarbij net te horen gekregen dat tot morgen ochtend 6 uur niets vliegt. Dus zal het gevoel nog wel een tijdje aanhouden.
Gelukkig een heerlijk weekendje gehad met mijn vriendinnetje en mijn lieftallige familie, maarja het is net of ik bezig ben met een undercoveroperatie. Ik leef als een toerist zonder vaste verblijfplaatst die zijn koffer half in en uitpakt;) Uitgeschreven in Groningen, ingeschreven in Paramibo en tijdenlijk wonend op Texel. Mis het buitenlandse accent en het kleurtje nog;)
Niet een spannend verhaal uit Suriname dus, maar wel een update over mijn vliegreis. Almetal, ik heb nog geen idee wanneer ik vertrek. Mijn buurman zit vast in Hongkong en daar zeggen ze 3 mei, laten we dat maar niet hopen;)...

• 19 April 2010 - 14:05

JUR:

Nou ils dat is niet niks texel
    toe maar hahah wel
    een leuk stukje laten we
    maar hopen dat het niet tot 3 mei duurt

groetjes

• 19 April 2010 - 14:35

Michelle:

Wat stom zeg!! Had je je er helemaal op voorbereid dat je vrijdag ging... Ik hoop voor je dat je snel kunt vertrekken..
    kus!

• 19 April 2010 - 14:52

Anita:

Aah, wat een ellende:P Naja gelukkig vermaak je je op Texel ook wel, maar kan me voorstellen dat je nu ook wel die kant op wilt:) Hopen dat t snel zo ver is!

• 19 April 2010 - 14:57

Mirjam:

Ja, dit toch wel bizar. Maar hopen dat het niet te lang duurt. Laat je nog maar even verwennen op het thuisfront groetjesMirjam

• 19 April 2010 - 17:59

Marijke & Lianne:

We leven met je mee en volgen alleen daarom al het nieuws over de asdeeltjes in de lucht. Liefs en X

• 19 April 2010 - 19:23

Lidia:

Het aftellen gaat beginnen hoor Ilse, ik hoop voor je dat je voor de meierblis weg bent anders gooit dat weer roet in het eten.....
    Liefs

• 20 April 2010 - 08:23

Noor:

Ilse! afscheid genomen van iedereen, helemaal klaar om te vertrekken en dan dit, wie bedenkt dat nou..! Hopelijk kun je snel de lucht in. Geniet nog even van je vrije dagen op het o zo mooie texel ;) Liefs

• 20 April 2010 - 12:21

Cora:

Ze zijn weer gaan vliegen en nu maar hopen dat er geen volgende aswolk komt.

• 22 April 2010 - 08:51

Ireen:

Mijn God Ils !! Ik moest al de hele tijd aan je denken met dat gedoe met die vliegtuigen. Nu kwam ik ineens op het idee om eens op je site te kijken of je mis wat had geschreven, en jahoor ! Zit ze op Tessel :s Wat balen zeg ! Ik ben benieuwd wanneer je spannende reis eindelijk mag beginnen. Zown illegaal leven leiden liekt me ok niks namelijk. Meid ik hou jou en je site in de gaten ;) Ik hoop dat je snel de lucht in mag ! Liefs