We zijn er! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Pastoor - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Pastoor - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: ilsepastoor

Blijf op de hoogte en volg Ilse

07 November 2011 | Suriname, Paramaribo

Na 13 maanden Nederland weer met beiden blote voetjes op warme Surinaamse bodem. Vlucht is helemaal volgens schema verlopen en de nieuwste film zijn weer bekeken. Heerlijk huisje, met gelukkig boven airco (waar we slapen). Bij aankomst meteen met de nieuwe buurtjes naar het onafhankelijkheidsplein geweest, waar een feest van de lustig organisatie was. Jaloers Mar, Lau en Ger? haha Goed begin is het halve werk! Vandaag in korte broek en t-shirt naar de eerste Chinees gelopen voor de eerste voedingswaren. Gelukkig zijn die wel open tijdens alle feestdagen. Zo naar Bastiaan om te vragen hoe wat waar qua werk!
Echt super hoeveel mensen er gisteren op Schiphol stonden, toppers!

• 07 November 2011 - 15:43

Marijke & Lianne:

En gelijk weer aan het feesten ! Het is toch net Groningen, ha ha. Succes daar. Wij zijn ook jaloers hoor als we lezen korte broek en t-shirt. Liefs en kus.

• 07 November 2011 - 15:59

Kees En Heike:

Zo, wat een geweldige start! Dat gaat dus helemaal goed komen.
    Geniet van de zon en warmte, want die twee zijn op Texel zoek.
    liefs

• 07 November 2011 - 16:04

Gerry:

Lustig? Wat is dat??;) Nee meisje, jaloers! Have fun!!! Spreek je snel op skype:)

Bigi Brassa

• 07 November 2011 - 16:32

Lidia:

Dag dames, dat doen jullie goed! Meteen heerlijk beginnen, af en toe aan ons denken en boven alles genieten. Greetz uit een grijs en koud Tiel.

• 07 November 2011 - 17:47

Mirjam A:

Hoi, Fijn dat jullie er zijn en alles goed gegaan is. Het begin klinkt direct al weer goed, ...groetjes

• 07 November 2011 - 18:12

Inge:

Ey meis! Mooi dat jullie goed aangekomen zijn :-D Ik ben trouwens echt wel jaloers!! Haha, lustig, kan me er nog half wat van herinneren ;-) Veel plezier en geniet er vooral lekker van!

Liefs en kus

• 07 November 2011 - 18:18

Marjon:

Klinkt zeker als een goede start! Heerlijk! Enjoy :)

• 07 November 2011 - 21:16

Laura:

Jaloers? Ik..? Waarom..? Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! xxx

• 07 November 2011 - 23:23

Willemieke:

Heej Ilse!!
    Wat baalde ik toen ik hoorde dat de dag nadat wij vlogen Lustig was op het onafhankelijkheidsplein..Damn damn!! Zooooo jaloers ook, dat jij nu daar zit en wij hier..Meid, geniet er van! Misschien zien we jou volgend jaar wel in Suriname, weet nog niet zo goed of ik wel aan Nederland kan wennen!:) Doe de groetjes aan Bas, Esther en de rest van de familie!
    Xx

• 08 November 2011 - 18:58

Marijke:

He lieve Ilse en Marije.
    Wat klinkt het alle maal weer lekker en vertrouwd.
    Het huisje is dus ook fijn.
    Hier zijn we ook blij.
    De uitsalg van mijn onderzoeken is goed.
    Ik moet over een half jaar weer komen voor een nieuw onderzoek,maar dit hebben we weer binnen.we zijn zo blij.
    Voor jullie ,heerlijk genieten van alles.dikke kus van Marijke en Lianne

• 11 November 2011 - 12:37

Harmina:

Hey Ilse!
    Zo ben ik even vet jaloers op het warme klimaat daar. Hier is het ontzetttend guur..... Komt dan wel weer mooi uit, want dat hoort er een beetje bij als de sint weer in't land komt. Al iets over je werk gehoord, wanneer mag je van start! Spoor Marije eens even aan om ook haar site up-to-date te houden ;).
    Ben benieuwd naar jullie huisje!
    X Harmina

• 14 November 2011 - 15:57

Ingrid En Jur:

hey meissie,
    Het is maandag en Jur-dag!! We eten spruiten,sperziebonenen en een overheerlijke gehaktbal a la Jur.mmm Gaan we van de week weer skypen??Groeten aan Marije en alle bekenden daar. Hou van je ,dikke kus