Adres - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Pastoor - WaarBenJij.nu Adres - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Pastoor - WaarBenJij.nu

Adres

Door: ilsepastoor

Blijf op de hoogte en volg Ilse

22 April 2010 | Suriname, Paramaribo

Kreeg nog een vraagje of ik mijn adres op de site wilde zetten, bij deze:

Straat: George Braquesstraat 10
Wijk: Tourtonne 3
Staat: Paramaribo Noord
Land: Suriname
Telnr. 005978868960

Vanaf 30 april vervalt mij 06. Dus ben ik alleen via internet/ post of het surinaame nr bereikbaar;)

• 22 April 2010 - 21:11

Lidia:

Vannacht waarschijnlijk
    -3 graden, koud hoor op de fiets....
    Maar ook zomer dit weekend,volgens Piet Paulusma....
    't is maar dat je het weet!

• 23 April 2010 - 09:37

Ireen:

Meid ! Ben je eindelijk aangekomen :D ?? Wat heerlijk En ik zie dat de weersomstandigheden ook niet echt vervelend zijn (A) Liefs !

• 23 April 2010 - 10:10

Cyrina:

Hoi Ilse!

Toch gelukt om in Suriname te komen?! Heel veel plezier daar, maar dat zal vast wel lukken!

Groetjes!

• 23 April 2010 - 12:04

Lianne:

Inmiddels je bbq gehad. was vast heel gezellig. Heerlijk om je verslag te lezen en een beetje mee te krijgen hoe het daar is. Good luck en kiss

• 25 April 2010 - 08:39

Marije:

Hey Ilse!
    Goed dat je eindelijk bent aangekomen! heel veel succes morgen! x

• 25 April 2010 - 13:24

Renske:

het is hier zomaar 20 graden! ja nederlanders en het weer, kunnen we ook nog ergens anders over praten?

morgen vertrekken we naar duitsland voor een weekje, ben wel benieuwd! en elske morgen haar laatste schoolweek, ojee wat gaat het allemaal snel. voor dat je het weet is het weer september ;)

hoop dat je huisgenootje een beetje leuk is en je je plek steeds meer vindt!

kus

• 25 April 2010 - 15:40

Martine:

Hee Ilse! Klinkt goed daar :) hoop dat de hitte niet te erg wordt. Succes morgen met het échte werk. En vergeet de foto's niet de volgende keer ;) Groetjes!

• 27 April 2010 - 20:27

Ellen:

Hey Ilse!

Gelukkig ben je aangeland op je super stage bestemming!! Ik ben nu wel een beetje jaloers op al jou belevenissen daar...! Ik hoop voor je dat de eerste stage dagen goed zijn bevallen... en trouwens super dat je je auto rijbewijs hebt gehaald :)

Liefs x

• 29 April 2010 - 19:02

Martine:

Heb je het nou al zo naar je zin dat je geen tijd meer hebt om verhaaltjes te typen?
    Mooi!